9.9.2008

Blue


If you asked me my favourite colour, I would definitely answer: green. Most of the Finns are said to prefer blue. It might be due to the rise of yellow that I've been noticing and accumulating many blue things lately. All through August I was eating blueberries and in the lack of the wild ones in the woods, I got hooked with the North American variety.




Then I thrifted this nice vest for a couple of euros and finally made one thoroughly thought investment on El Naturalista- shoes. I love my new shoes, but unfortunately they are not the best shoes for a rainy weather. I think I'm too used to Goretex-shoes and rubber boots. The feeling of wet toes really robs some enjoyment of having a pair of favourite boots.


The yarn combining both green and blue is slowly turning into monkey-socks, but I still haven't decided whether I like the yarn or not, but I love the pattern so I'm to knit these socks ready in any case.


5 kommenttia:

heidi kirjoitti...

IHanat kengät!

Marja Kristiina kirjoitti...

Hei Merruli! Tosi kiva kun 'ilmoittauduit' ja osallistuit arvontaan! Tällaiset iloiset yllätykset uusien tuttavuuksien muodossa ovat huippuja!

Mustikansininen on kaunis väri, ja tänä syksynä myös erityisen trendikäs :-) Mutta täytyy kyllä sanoa, että minunkin lempivärinäni pysyy vuodesta toiseen se vihreä.

Take care!

Inka kirjoitti...

Voi kun kauniita sinisen sävyjä kuvissa! Ja ihanat kengät, väri on todella nätti - mäkin ostin itselleni uudet naturalistat (siis tarviihan joka tyttö semmoset syys-kävelykengät, tarviihan?).

Merruli kirjoitti...

marja kristiina: mukavaa, että tulit käymään vastavierailulla. On toisaalta ikävä huomata miten trendien vietävissä sitä on värivalinnoissaan. Onneksi vihreää on ollut tarjolla viime vuosina tasaisesti.

Inka: Ehdottomasti pitää olla syyskävelykengät! Naturalistat ovat kyllä hyvät jalkaan eli siinäkin on lisäperusteluja hankinnalle.

Liivia kirjoitti...

Onpas täydellisen ihana liivi ja kengät! Huokaus, ja juuri sitä väriä mihin oon nyt heikkona.